Prekių pristatymas - grąžinimas ir taisyklės

 

Prekių pristatymas

Internetinėje parduotuvėje savona.lt prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną. Užsakydami prekes, galite pasirinkti patogiausią Jums prekių pristatymo būdą: prekes galime pristatyti Jums į namus arba jas galite atsiimti patys viename iš Omnivos paštomatų.

 

 Pristatymo būdas

Kaina

 Pristatymo mokestis į paštomatus (iki 30kg) ir pašto skyrius (nepriklausomai nuo užsakytų prekių kiekio, iki 10kg)

 3,5 €

 Pristatymo mokestis LP Express kurjeriu

 5 €

 Nemokamas pristatymas į paštomatus ir pašto skyrius užsakymams nuo 25 EUR ir iki 30 kg, išskyrus vonias ir baseinus.

 0 €

Sunkių krovinių pristatymas - nuo 30kg

Svoris (kg)  Kaina (€) 
30 5
50 10
75 15
100 20
200 29
300 33
400 35
500 40

 

Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes (išskyrus užsakymus, kai pasirenkamas apmokėjimas grynaisiais pinigais). Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu, taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą. Pristatymo terminas gali būti atidėtas Bendrosios prekybos internetu sąlygose numatytais atvejais.

 

Prekių priėmimas

 

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, kuris išdavė siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Dėmesio!
Prekes gali atsiimti tik siuntinio gavėjas, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Todėl atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui pateikti asmens tapatybę patvirtinantį galiojantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

 

 

Bendrosios prekybos internetu sąlygos

1. Apimtis
Šios sąlygos taikomos visiems kliento/užsakovo pateiktiems ar teikiamiems užsakymams, susijusiems su bet kokiu daiktu, paslauga ar registracija, kuri yra siūloma savona.lt internetinėje svetainėje.

 

2. Užsakymai
a) Bet koks pateiktas užsakymas turi būti priimtas savona.lt administracijos. Sutartis sudaroma tik tuomet, kai iš savona.lt gaunamas užsakymo patvirtinimas.

b) Savona.lt pasilieka sau teisę visiškai arba iš dalies atmesti bet kokius užsakymus, arba riboti užsakymo apimtį.

 

3. Kaina ir mokėjimas
a) Svetainėje pateiktos kainos yra nurodytos su PVM. Išsiuntimo bei pakrovimo (iškrovimo) mokesčiai (jei taikomi) skaičiuojami papildomai prie internetinėje svetainėje nurodytos kainos. Visus su užsakymu susijusius vietos prekybos mokesčius, kitus mokėjimus bei valstybės rinkliavas (jei tokios taikomos) apmoka užsakovas. Kainos bet kuriuo metu gali būti keičiamos.

b) Visi užsakymai privalo būti apmokami naudojantis savona.lt teikiama atsiskaitymo paslauga. Norėdami pateikti užsakymus ir pasinaudoti atsiskaitymo paslauga, užsakovas turi pateikti informaciją apie savo pasirinktą mokėjimo būdą, taip pat nurodyti adresą, kuriuo turi būti išrašoma sąskaita ir adresą, kuriuo pristatoma siunta (atsižvelgiant į aplinkybes) ir (arba) bet kokius kitus užsakymui užpildyti būtinus rekvizitus.

c) Jei dėl kokios nors priežasties mokėjimas nepriimamas naudojantis atsiskaitymo paslauga, savona.lt paštu užsakovui išsiunčia išankstinę sąskaitą su mokėtina suma, kuri turi būti apmokėta pinigine pašto perlaida arba bankiniu pavedimu per 7 dienas nuo išankstinės sąskaitos išrašymo dienos.

 

4. Pristatymas ir praradimo rizika
a) Savona.lt stengiasi pristatyti per 30 dienų nuo užsakymo priėmimo. Užsakius keletą produktų, savona.lt pasilieka teisę pristatyti arba aktyvuoti kiekvieną produktą atskirai.

b) Produktai pristatomi užsakovo adresu, nurodytu užsakymo metu. Produktų praradimo arba sugadinimo rizika pereina užsakovui nuo to momento, kai produktai pristatomi užsakovui.

c) Jei užsakovas atsisako produktų arba jų nepriima, savona.lt pasilieka teisę reikalauti apmokėti atitinkamas išlaidas, susijusias su produktų sandėliavimu iki jų pristatymo.

d) Jei prekės užsakovui nėra pristatomos dėl ne nuo savona.lt priklausančių priežasčių, savona.lt pasilieka teisę nutraukti sutartį ir sugrąžinti visas sumokėtas sumas.

e) Jei savona.lt pristato užsakovui produktus, kurių užsakovas nebuvo užsakęs, užsakovas turi kuo skubiau apie tai informuoti savona.lt administraciją elektroniniu paštu info@savona.lt  arba nurodytu telefonu ir, savona.lt prašymu, turi nedelsdamas pasirūpinti produktų sugrąžinimu (sugrąžinimo išlaidas apmoka savona.lt).

f) Jei su savona.lt nėra susitarta kitaip, neužsakyto produkto priėmimas ir naudojimasis, leidžia savona.lt administracijai reikalauti atsiskaityti už klaidingai pristatytą produktą.

 

5. Registracija
a) Registracija savona.lt puslapyje yra neterminuota, jei savona.lt ir vartotojas nesusitariate dėl jos termino.

b) Jei vartotojo registracija yra neterminuota, vartotojas gali ją nutraukti, prieš 30 dienų pateikdami pranešimą (pranešimas turi būti siunčiamas: elektroniniu paštu, nurodytu info@savona.lt ). Toks pranešimo pateikimo laikotarpis prasideda pirmąją priėmimo dieną nuo tos dienos, kai savona.lt gauna Jūsų pranešimą apie nutraukimą. Jei registracija terminuota, ji automatiškai baigiasi pasibaigus tokiam laikotarpiui.

c) Savona.lt gali nedelsdama nutraukti arba apriboti kliento registraciją, nepateikdama pranešimo apie pažeidimą, jei klientas nevykdo esminių šių sąlygų reikalavimų, arba naudojimasis paslauga pažeidžia savona.lt sąžiningo naudojimosi politiką.

 

6. Kiti apribojimai
Draudžiama kopijuoti, plagijuoti ir savo reikmėm naudoti savona.lt medžiagą, išskyrus galiojančių teisės aktų numatytus atvejus;

Klientas negali keisti produktų ar bet kurios jų dalies, taip pat užsiimti gamybos technologijos inžinerine analize, dekompiliuoti ar išmontuoti produktus, pažeisti ar suardyti kodus arba leisti tretiesiems asmenims atlikti minėtus veiksmus ar suteikti jiems tokią galimybę.

 

7. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas

a) Kiekvienos parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

b) Savona.lt neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl užsakovo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

c) Savona.lt tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią daiktų kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose.

d) Savona.lt teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

 

8. Ribotoji garantija
a) Ši ribotoji garantija netaikoma žalai, kuri atsiranda dėl įprasto nusidėvėjimo arba dėl to, kad produktas išardomas ar remontuojamas savona.lt neįgaliotų asmenų, be to, ribotoji garantija neapima žalos, kurią sukėlė: netinkamas naudojimas, pvz: tiesioginės aukštos temperatūros poveikis, taip pat nelaimingas atsitikimas, piktnaudžiavimas, kartu su produktu pateiktų instrukcijų nesilaikymas, nepriežiūra arba neteisingas naudojimas. Ribotoji garantija netaikoma tuo atveju, jei fiziškai pažeidžiamas produkto  paviršius.

b) Užsakovas norėdamas pateikti pretenziją, susijusią su ribotąja garantija dėl trūkumo, garantinio laikotarpio metu privalote elektroniniu paštu info@savona.lt susisiekti su savona.lt administracija ir apibūdinti trūkumą. Produktus privalo grąžinti savona.lt nurodytu adresu kaip įmanoma greičiau po užsakovo pranešimo apie trūkumą, kartu pateikdamas trūkumo aprašymą. Užsakovas privalo laikytis visų kitų savona.lt nustatytų prekės grąžinimo procedūrų, jei tokios yra nustatytos.

c) Ši Ribotoji garantija negali būti perleidžiama kitiems asmenims.

 

9. Prekių grąžinimas ir keitimas

a) Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

b) Užsakovui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

    2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

    3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

    4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

    5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).

c) Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

d) Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Savanorių pr.104, LT-44147, Kaunas  darbo dienomis nuo 09.00 iki 17.00 valandos, arba atsiųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis. Už grąžinamas prekes, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus.

e) Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

f) Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

 

10. Atsakomybės ribojimas
Didžiausia leidžiama galiojančių teisės aktų apimtimi, nei savona.lt, nei jos tiekėjai ir subrangovai neįsipareigoja užsakovui ar bet kuriam trečiajam asmeniui padengti tiesioginių ar netiesioginių nuostolių (kiekvienu atveju įskaitant, bet neapsiribojant, nuostoliais dėl nesugebėjimo pasinaudoti produktais, negautų pajamų, veiklos sutrikimo ar panašiai), kylančių naudojant arba negalint naudotis produktais, net jei savona.lt buvo informuota apie tokių nuostolių atsiradimo galimybę.

 

11. Nenugalima jėga (Force Major)
Nenugalima jėga (force major) – tai aplinkybės, trukdančios savona.lt vykdyti savo įsipareigojimus pagal šias sąlygas, ir nepriklausančios nuo savona.lt valios, įskaitant pavėluotą, uždelstą ir (arba) nepilną prekių pristatymą dėl priežasčių, kurių savona.lt negali kontroliuoti. Kilus nenugalimos jėgos aplinkybėms, visi savona.lt įsipareigojimai sustabdomi. Jei laikotarpis, kurio metu savona.lt negali vykdyti savo įsipareigojimų dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, tęsiasi ilgiau nei 90 (devyniasdešimt) kalendorinių dienų, abi šalys turi teisę rašytiniu susitarimu nutraukti pirkimo sutartį ir neprivalo mokėti su tokiu nutraukimu susijusios kompensacijos.

 

12.Asmens duomenų apsauga
Savona.lt be užsakovo sutikimo įsipareigoja neatskleisti informacijos, susijusios su užsakovo asmens duomenimis, sąskaita ar sandoriu jokiems tretiesiems asmenims, jei tai prieštaraus privatumo politikai.

 

13. Nuorodos į trečiųjų asmenų tinklapius
Savona.lt neatsako už bet kokių trečiųjų asmenų tinklapių arba paslaugų, bet kokių trečiųjų asmenų tinklapiuose arba paslaugose pateiktų nuorodų arba trečiųjų asmenų tinklapių ar paslaugų pakeitimų ar atnaujinimų turinį. Savona.lt pateiktos nuorodos ir (arba) prieiga prie trečiųjų asmenų tinklapių ir (arba) paslaugų yra pateikiamos tik Jūsų patogumui, tačiau tokių nuorodų ar prieigos pateikimas nereiškia, kad Savona.lt pritaria jų turiniui.

 

14. Atskiriamumas
Jei kuri nors šių sąlygų nuostata laikoma negaliojančia, niekine, neįgyvendinama ar neteisėta, kitos sąlygų nuostatos lieka galioti. Laikoma, kad užsakovas ir savona.lt susitarėte dėl naujų sąlygų, pakeičiančių minėtas negaliojančias nuostatas. Tokios naujos nuostatos pagal savo turinį ir poveikį turi būti kuo artimesnės originaliam šiame dokumente pateiktam tekstui, tačiau jos turi būti suformuluotos taip, kad būtų galima faktiškai naudotis iš jų kylančiomis teisėmis.

 

15. Galiojanti teisė
Šios sąlygos ir bet kurie su jomis arba su produktų pirkimu ir naudojimu susiję ar kiti ginčai sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise. Jungtinių Tautų konvencija dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių šioms sąlygoms nėra taikoma. Visi iš šių sąlygų kylantys ginčai sprendžiami teismuose pagal užsakovo registracijos arba gyvenamosios vietos adresą.